»18. Platforma sodobnega plesa zagotovo pušča in zaznava sledi sodobne plesne umetnosti.«
»Po študiju plesa na Nacionalnem centru za sodobni ples v Angersu na zahodu Francije se je začel posvečati ustvarjanju plesnih uprizoritev, za kar ga je po lastnih besedah leta 1983 navdušila uprizoritev Nageljni (nem. Nelken) znamenite nemške koreografinje Pine Bausch.«
»Predstava Re:inkarnacija je več kot ples in je več kot glasba. Je eksplozija energije, ki združuje tradicionalne plesne like s sodobnimi plesnimi prvinami.«
»S prehodom mladostnikov v odraslost ima 18. izvedba Platforme sodobnega plesa veliko podobnosti.«
»Gre za predstavljanje sodobnega plesa, ki ni tako usmerjen v zahodno kulturo. Velikokrat smo imeli na festivalu Front@ že poudarke, ki niso evropocentristični. To želimo zadržati in s tem pokazati, da je sodobni ples svetovni fenomen in ne del zahodne kulture.«
»Med občinstvom velja, da je za gledanje sodobnega plesa treba imeti neko predizobrazbo. A to ne drži.«
»Sodobni ples je najslabše financirana uprizoritvena dejavnost, razmerje financiranja sodobnega plesa in baleta je 1:15«
»Preživetje na področju sodobnega plesa je hudičevo težko. Zato mora biti tvoja želja po tovrstnem ustvarjanju izjemno velika, saj zahteva ogromno vztrajnosti in garanja.«
»Slovenski sodobni ples bi bil verjetno manj imaginativen, senzibilen, konceptualno domišljen in politično angažiran, če v zgodnjih devetdesetih letih prejšnjega stoletja vanj ne bi vstopil publicist, teoretik, zgodovinar, arhivar in pedagog sodobnih scenskih umetnosti Rok Vevar.«
»Sodobni ples je najslabše financirana uprizoritvena dejavnost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju